The Scoop

Hey, I will not close this blog ok?

Tuesday 31 July 2007

再见

今天是我老师兼朋友兼欺负我的恶霸(开玩笑嘛。。。哈哈!)在太阳路上的最后一段旅程。。。你跟我说过,你这一路来崎岖颠簸,实在不好走。走着走着,还得担心被一路上的荆棘缠脚。被缠上了,又要被拉倒树洞里被恶魔折腾一番。你又说一氧化氮把你毒害得很惨。

如今,你终于挣脱了这陷阱。说到此,真是不知道是否要恭喜你。要恭喜你,又好像怪怪的。是你要离开,为何还要恭喜你?说你背弃我们,又不算,你只是想脱离魔掌,到另一个地方捕梦。不管怎样,我还是要祝福你,接下来一路平坦,不会再度遇到这码事儿。我现在想说的,正如当初我想离开时你所对我说的:“不管你作出什么决定,我都支持你!”

尽管如此,我要感谢你愿成为我的朋友,谢谢你所给予的帮助与教诲。我知道我个人态度不怎么好(改进中〕,所以若有所得罪,请原谅我!现在就让我送上一曲《友谊万岁》,就当是帮你送别吧!毋忘我喔!(喂,你今天躲到哪儿去了?)

《友谊万岁》
生平良朋不能相忘 别看常怀念 
生平良朋不能相忘 友谊地久天长
友谊万岁良朋友谊万岁
举杯欢饮同心歌颂
友谊万岁

Auld Lang Syne


And for auld lang syne, my jo,
For auld lang syne,
We'll tak a cup o' kindness yet,
For auld lang syne,

Should auld acquaintance be forgot,
And never brought to mind?
Should auld acquaintance be forgot,
And days o' auld lang syne.

And surely ye'll be your pint-stowp!
And surely I'll be mine!
And we'll tak a cup o' kindness yet,
For auld lang syne.

We twa hae run about the braes
And pu'd the gowans fine;
But we've wander'd mony a weary foot
Sin auld lang syne.

We twa hae paidl'd i' the burn,
Frae mornin' sun till dine;
But seas between us braid hae roar'd
Sin auld lang syne.

And there's a hand, my trusty fiere!
And gie's a hand o' thine!
And we'll tak a right guid willy waught,
For auld lang syne.

1 comment:

Wanderer said...

Ley ah,
Thank u very much,
I duno wat else shud I say,
But Im really moved by ur words,
I'm a very emotional person la,
I'm scared of the mushy situation,
I will cry wan,
I was keeping myself busy the whole day,
I had my last class with July 07 til 11.15am, then I had to do all the questions i gave them, coz no time to discuss liao.. must giv answer... then got meeting, afternoon, u got class wat, so no chance to c u guys lor..

anyway, i really enjoy knowing u..
we will meet again some other time, k...
but no longer as lecturer-student..
all the best yea....